Zagłębiamy się w specyfikę biznesu naszych klientów i proponujemy śmiałe rozwiązania.
Zmieniamy istniejący sposób myślenia i pobudzamy początek transformacji w umysłach ludzi.

JAK PRACUJEMY Z NASZYMI KLIENTAMI

01

AUDYTOWANIE
PROCESÓW
BIZNESOWYCH

Przed rozpoczęciem każdego projektu, przeprowadzamy audyt procesów biznesowych oraz identyfikujemy cele biznesowe projektu. Takie podejście pozwala nam zebrać niezbędne minimum informacji o projekcie w celu dalszego podejmowania decyzji o wdrożeniu.

Nawet jeśli procesy biznesowe są znane i opisane, przeprowadzamy ten audyt według naszej własnej metody, ponieważ pozwala to zagwarantować jakość i uniknąć większości «dziecięcych» błędów.

Blondie Discovery®

Blondie Discovery® - to audyt procesów biznesowych, który pozwala zrobić najważniejszy, pierwszy krok na drodze do automatyzacji biznesu. Dowiedz się więcej

Blondie Discovery® EXPRESS

Blondie Discovery® EXPRESS - to szybki audyt procesów biznesowych, który pozwala w ciągu 5 dni roboczych sporządzić mapę procesów biznesowych. Blondie Discovery® EXPRESS dotyczy jednego działu w firmie. Dowiedz się więcej

audit2
roadmap

02

MAPA
DROGOWA

Po tym, jak zebraliśmy dane, nasi specjaliści tworzą mapę drogową projektu. Innymi słowy – odbywa się omówienie wewnątrz zespołu projektu klienta i jego celów biznesowych. Podczas tej dyskusji przedstawiciel handlowy firmy Blondie wprowadza zespół do projektu i przedstawia najistotniejsze szczegóły, które trzeba wiedzieć o nim. Na podstawie wyników tego spotkania kierownik projektu sporządza spis «epików» lub «tematów», które należy zrealizować w ramach projektu.

Taka mapa drogowa pozwala zrozumieć skalę projektu i sporządzić wstępną ocenę. Ponadto, staje się możliwym sprawdzenie w wewnętrznej bazie danych, czy nie ma podobnych, już wykonanych kejsów, aby przejąć doświadczenie kolegów.

03

WDROŻENIE PROJEKTU

Co 2 tygodnie organizujemy 2 spotkania -  «Retro» i «Planowanie sprintu». Podczas «Retro» rozpatrujemy projekt z perspektywy czasu i rozmawiamy o tym co było zrobione dobrze, a co źle. Spotkanie to trwa od 40 minut do godziny. Zazwyczaj na następny dzień organizujemy kolejne spotkanie, które nazywa się «Planowanie sprintu», na tym spotkaniu omawiamy plan na przyszłe 2 tygodnie i w razie potrzeby wprowadzamy zmiany do projektu. I tak do momentu, gdy biznes nie zostanie w pełni zautomatyzowany.

Interaktywność

Nie da się zrobić wszystkiego na raz, dlatego wyróżniamy najbardziej priorytetowe zadania i wdrażamy je. Naszym głównym celem zawsze jest maksymalna prędkość doprowadzenia projektu do uruchomienia w celu uzyskania pierwszej opinii użytkowników i zarządu firmy.

Ścisła współpraca z klientem

Co 2 tygodnie organizujemy dwie narady z klientem

  • Retro
  • Planowanie sprintu

Na Retro patrzymy na projekt z perspektywy czasu, aby dojść do pewnych wniosków i wykonać pracę nad błędami. Podczas planowaniu sprintu tworzymy listę zadań na następne 2 tygodnie.

Większa częstotliwość aktualizacji

Klient otrzymuje cenne aktualizację każdego projektu co dwa tygodnie. Takie tempo rozwoju pozwala szybko wprowadzać produkty na rynek, przy tym rezygnując z nikomu nie potrzebnej funkcjonalności. Takie podejście automatycznie obniża koszty i zwiększa wartość produktu dla klienta.

implementation
roadmap

04

WSPARCIE I ROZWÓJ

Gdy projekt jest gotowy, przeprowadzamy szkolenia personelu i dokonujemy drobnych modyfikacji nie przeszkadzających w pracy systemu. Na tym etapie omawiamy z klientem plan obsługi projektu lub przedstawiamy propozycję dotyczącą dalszego rozwoju systemu, gdyż po zakończeniu realizacji projektu stają się oczywistymi bardzo dużo aspektów biznesu klienta.

Nasza polityka – to dożywotnie bezpłatne wsparcie projektu. Jeśli firma zakupiła licencję tego czy innego systemu przez nas, my otrzymujemy prowizję od każdej sprzedaży, a to pozwala świadczyć bezpłatną pomoc w trakcie całego cyklu istnienia projektu, nawet bez konieczności zawarcia umowy na usługi.

GŁÓWNE KIERUNKI

Wdrażamy systemy CRM w działy sprzedaży, pomagamy systematyzować procesy biznesowe podczas sprzedaży, z późniejszą ich automatyzacją.

  • Organizacja procesów sprzedaży
  • Dokładna analiza biznesu
  • Wdrożenie CRM
  • Automatyzacja przygotowania ofert handlowych
  • Automatyzacja call center

 

Tworzymy narzędzia automatyzacji interakcji z klientami. Począwszy od behawioralnych mailingów, kończąc na generowaniu indywidualnego kontentu dla każdego odwiedzającego.

  • Automatyzacja interakcji z użytkownikiem
  • Generowanie unikalnego kontentu dla każdego klienta
  • Monetyzacja aplikacji mobilnych i aplikacji internetowych poprzez automatyzację i opracowanie ścieżki klienta

Analizujemy procesy biznesowe zachodzące w biznesie, systematyzujemy i automatyzujemy przy pomocy narzędzi własnych i partnerów

  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • BPM - projektowanie procesów biznesowych
  • Wdrażanie systemów ERP
  • Automatyzacja produkcji
  • Zmniejszenie wydatków na personel