Jak możemy pomóc?

Jedną z naszych specjalności jest współpraca z działem sprzedaży. Nie ma znaczenia czy dział jest tworzony od zera czy trzeba poprawić już istniejący. Przeprowadzamy szczegółową analizę i oferujemy strategię rozwoju sprzedaży.

Dział sprzedaży składa się z wielu komponentów, a naszą kluczową cechą jest to, że znamy wszystkie te komponenty i jesteśmy w stanie połączyć je w jeden działający system. Od szkoleń pracowników po systemy CRM, automatyzację procesów sprzedaży i rekrutację personelu. Posiadamy specjalistów dla każdego z elementów działu sprzedaży, a to pozwala zbudować go z dbałością o każdy drobny szczegół.

Nasze usługi

Utworzenie działu sprzedaży

Podejmujemy projekty w pełnym cyklu. Od oceny działu sprzedaży po jego całkowitą restrukturyzację. Pomagamy tworzyć działy, które efektywnie sprzedają.

Dowiedz się więcej

Systemy CRM i automatyzacja sprzedaży

Jesteśmy partnerami ponad 150 różnych rozwiązań programowych i zawsze szukamy produktu który będzie idealnie odpowiadał potrzebom naszych klientów. Wdrażamy zarówno proste systemy CRM, jak i kompleksowe rozwiązania do prowadzenia rejestrów klientów i transakcji na kilku lejkach sprzedaży jednocześnie.

Dowiedz się więcej

Wybór personelu

Pracujemy ze specjalistami HR, którzy potrafią znajdować najlepszych kandydatów do działu sprzedaży. Zajmujemy się również headhuntingiem.

Dowiedz się więcej

Sesje szkoleniowe

Jako eksperci w dziedzinie handlu prowadzimy szkolenia w ramach programu przygotowanego przez Evgenia Tichonowa w zakresie sprzedaży. Program obejmuje negocjacje telefoniczne, kluczowe techniki sprzedaży, pracę z mową, indywidualną pracę z menedżerami, a także kurs budowania długoterminowych i bliskich relacji z klientami. Polecamy nie tylko menedżerom, ale także kierownikom.

Dowiedz się więcej

Analityka

Zapewniamy narzędzia do monitorowania kosztów całego działu sprzedaży na wszystkich etapach. Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu produktu będziesz dokładnie wiedzieć, ile przynosi ci każdy menadżer, twoja witryna, reklama lub inne działania ukierunkowane na sprzedaż.

Dowiedz się więcej

Wdrażanie najlepszych technologii

Jesteśmy hybrydą klasycznej firmy doradczej i firmy IT. Mając kilka własnych startupów IT, wiemy, jakie są najlepsze technologie i jesteśmy w stanie zastosować je w praktyce. Dla każdego projektu wybieramy unikalną kombinację narzędzi informatycznych w celu zwiększenia sprzedaży. Praca staje się nie tylko łatwiejsza, ale także przyjemniejsza.

Jak to działa?

Opracowaliśmy własny, unikalny system analizy działu sprzedaży, który pozwala szybko zidentyfikować jego słabe i mocne strony. Analizę przeprowadza się w 4 kluczowych aspektach działu sprzedaży i na podstawie wyciągniętych wniosków przygotowywane zostaje podsumowanie dotyczące wdrożenia konkretnego rozwiązania.

Klienci

Analizujemy, jak pracujesz z obecnymi klientami i znajdujemy słabe punkty.

Nowi klienci

Oceniamy metody pozyskiwania nowych klientów i sprawdzamy ich efektywność.

Produkt

Oceniamy gotowość produktu do sprzedaży, jego opakowanie i zawartość.

Dział sprzedaży

Rozpoznajemy funkcje istniejącego działu sprzedaży i przygotowujemy wnioski.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.