Jak możemy pomóc?

Posiadamy narzędzia do śledzenia sprzedaży na wszystkich etapach. Od pierwszego wyświetlenia reklamy przez potencjalnego klienta aż do momentu sprzedaży. Jesteśmy w stanie śledzić nawet sprzedaż fizyczną w sklepie detalicznym.

Zmierz wszystko!

Niedawno przeprowadziliśmy ankietę wśród naszych klientów. W badaniu wzięły udział 32 firmy z podobnych obszarów. Spośród nich 21 firm korzystało z RoiStat, a 11 z niego nie korzystało. Były to dla nas niesamowite, ale dość spodziewane fakty. Te firmy które korzystały z kompleksowych analiz:

  • Mają o 37% niższy koszt na leada.
  • Średnio o 12% więcej ruchu na witrynie.
  • Średni roczny wzrost (w ciągu 2 lat) jest o 139% (!!!) wyższy.

Okazuje się, że można
podnieść sprzedaż nawet o 139%!

Widzisz tylko wierzchołek góry lodowej!

Blondie Consulting jest oficjalnym partnerem RoiStat. Na życzenie klienta wdrażamy dogłębną analizę sprzedaży w dowolnej firmie. Koniec z domysłami i zgadywaniem - podejmuj świadome decyzje na podstawie danych, a nie założeń.

roistat-iceberg

Do czego potrzebna jest analityka?

Może pomóc
ograniczyć koszty

Do 67% pieniędzy wydajesz na nieefektywną reklamę w Internecie. Dzięki analityce przekrojowej możesz lepiej kontrolować wszystkie swoje koszty reklamy.

Podejmowane są
lepsze decyzje

Po szczegółowej, kompleksowej analizie działu sprzedaży będziesz mógł podejmować bardziej świadome decyzje. Wiedząc, który kanał jest najbardziej efektywny, zainwestujesz w jego rozwój bez zbędnego ryzyka.

Spokojny sen
i pełna kontrola

Nie obawiaj się zwiększenia budżetu na reklamę. Mając szczegółową analizę, będziesz dokładnie znać swoje cele reklamowe. Jeśli cele nie zostaną osiągnięte - system zatrzyma wszystko i powiadomi Cię, co poszło nie tak.

Znajomość przyczyn utraty klientów

Posiadając przekrojową analizę - dokładnie wiesz, z jakich powodów i na jakich etapach firma traci klientów. Będzie można lepiej kształcić pracowników i przekazywać zalecenia dotyczące poprawiania błędów w przyszłości.

Prawdziwe statystyki,
a nie analityka internetowa

Czy wiedzieliście, że WSZYSCY, absolutnie WSZYSCY dostawcy usług reklamowych oszukują was? Jak? Na milion sposobów. Aplikacje statystyczne innych firm umożliwiają prowadzenie rejestru prawdziwych firm, a nie zamglonych analiz internetowych.

Otrzymasz więcej aplikacji, z tymi samymi wskaźnikami.

Ach, tak. Szczegółowe, przekrojowe analizy pozwalają poprawić wydajność bez zwiększania budżetu. Będziesz dokładnie wiedzieć, co musisz zrobić, aby zwiększyć konwersję na stronie.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.