Jak możemy pomóc?

Rekrutacja z gwarancją

Zapewniamy wybór menedżerów ds. sprzedaży z pełną gwarancją.

Szukamy w innych firmach

Rozważamy nie tylko tych kandydatów, którzy szukają pracy, ale także tych potencjalnie interesujących.

Szkolenie personelu
przed rozpoczęciem pracy

Współpracujemy z nowymi pracownikami, aby wdrożyć ich w istniejący system sprzedaży.

Zapobiegamy "headhuntingowi"

Z uwagi na to, że nasi partnerzy rekrutacyjni są najlepszymi przedstawicielami swoich branż w regionie, jesteśmy w stanie zapobiec większości przypadków headhuntingu wśród naszych klientów. Dlatego zwracają się właśnie do nas.

Biznes - to ludzie

Biznes to zawsze relacja między ludźmi. Silnikiem tego związku są z pewnością pieniądze, ale bez ludzi - jakakolwiek firma traci sens. Richard Branson uważa, że kluczowym czynnikiem w rozwoju jego biznesu jest dobór odpowiednich ludzi. To dzięki relacjom międzyludzkim biznes się rozwija. Jeśli firma zaniedbuje rekrutację, długoterminowy wzrost jest po prostu niemożliwy.

Każda umowa dotyczy co najmniej 2 osób

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.