Programy szkoleniowe

Zaawansowane kursy szkoleniowe dla menedżerów ds. sprzedaży

Program jest opracowywany indywidualnie dla każdej firmy i zależy od poziomu wiedzy personelu i kierownictwa. Program szkoleniowy odbywa się zarówno jako seminarium, jak i indywidualna praca z menedżerami ds. sprzedaży.

Zimne połączenia

Szkolenie sprzedażowe przez telefon.

  • Mózg gadzi
  • 5 etapów sprzedaży telefonicznej
  • Analiza nagrań rozmów telefonicznych

Analiza błędów

Napraw często popełnione błędy

  • 35 błędów, na które pozwalają sobie wszyscy menedżerowie
  • Negocjowanie

Nauka mowy

Naucz sprzedawców dobrze rozmawiać

  • Praca nad dykcją
  • Praca ze słownictwem
  • Niuanse językowe

Motywacja

Opracowanie programu motywacyjnego

  • System płatności
  • Identyfikacja wewnętrznych wartości pracownika

Metody sprzedaży

Szkolenie w zakresie niektórych technik sprzedaży

  • Sprzedaż SPIN
  • Metodа RAIN
  • Technika radzenia sobie z obiekcjami
  • Identyfikacja potrzeb jako narzędzie sprzedaży

Kursy myślenia

Pracujemy nad sposobem myślenia obecnych pracowników

  • Praca z celami
  • Samorozwój
  • Komponent duchowy (bez religijnych odchyleń)

Nauka pracy w CRM

Po szkoleniu pracownicy będą korzystać z systemu CRM i bardzo dobrze zrozumieć, do jakich zadań są przeznaczeni. Nauczymy poprawnie przydzielać zadania, korzystać z automatyzacji zapewnianej przez system, upraszczać prowadzenie wszystkich kanałów komunikacji.

Dzięki CRM, wydajność rośnie 10 razy *

* Porównanie wydajności pracy przeprowadzono przed i po wdrożeniu systemu CRM w 15 firmach z różnych branż. Podano średni indeks. Badanie zostało przeprowadzone przez Force.com.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.