Jak możemy pomóc?

Naszą silną stroną, jako firmy konsultingowej z branży IT, jest znaczne obniżenie kosztów naszych klientów, poprzez automatyzację zróżnicowanych procesów biznesowych w firmie. Od obiegu dokumentów po planowanie zamówień podjazdów firm kurierskich. Umożliwiamy naszym klientom obniżenie kosztów personelu oraz sprawiamy, że obsługa klienta staje się bardziej przewidywalną.

Obniż koszty

Czy wiesz, że automatyzacja może zmniejszyć liczbę pracowników, ale jednocześnie poprawić jakość obsługi klienta? Jednym z naszych klientów jest firma kwiatowa. Dzięki zaawansowanej automatyzacji procesów zarządzania dokumentami, obsługi klienta i usług kurierskich, firmie udało się zmniejszyć liczbę pracowników z 24 do 7, jednocześnie zwiększając ilość dostarczanych produktów w celu poprawy jakości obsługi klienta. Jak? Dzięki automatyzacji księgowości, list pakowania i śledzeniu produkcji, a także planowaniu tras przy dostarczaniu skrzynek z kwiatami.

Firmy korzystające z automatyzacji wydają na rutynowe działania o 44% mniej.

Co można zautomatyzować?

Zarządzanie dokumentami

Ile wydajesz na przygotowanie typowych umów? Ile czasu zajmuje spisanie umowy? Jak często ręcznie wystawiasz faktury? Wszystko to może być zautomatyzowane.

Kontakty z klientami

Klienci często zadają te same pytania. Wysyłamy im te same pisma. Komunikacja z klientami może i powinna być zautomatyzowana. Oszczędza to dużo czasu.

Komunikacja

Ile kanałów używasz? Facebook, WhatsApp, e-mail, telefon i to tylko niektóre z nich. Automatyzacja pozwala połączyć wszystkie kanały w jeden.

Dostawa

Czy Twoja firma wiąże się z planowaniem dostaw lub logistyką? Świetnie! Ta sfera jest lepsza od innych. Od rejestracji dokumentów podróżniczych po planowanie złożonych tras.

Zakupy

Ilu masz dostawców? Jak często składasz zamówienia? To może i powinno być zautomatyzowane. Wiedz, który z dostawców odpowiedział, kto dostarczył towar i komu powinieneś o sobie przypomnieć. Co więcej - możesz automatyzować listy zakupów.

Sprzedaż

Automatyzacja sprzedaży to cała branża. Jesteśmy partnerami ponad 150 firm technologicznych związanych z organizacją i automatyzacją sprzedaży. Mamy dużo do powiedzenia i dzielimy się naszym doświadczeniem.

To jeszcze nie wszystko!

To nie koniec listy automatyzacji. Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci, co możesz zautomatyzować w swojej firmie, a także przytoczymy prawdziwe przykłady optymalizacji kosztów i zasobów ludzkich poprzez automatyzację.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.