Jak możemy pomóc?

Na świecie istnieją tysiące doskonałych narzędzi programowych. Każde z tych narzędzi obsługuje wąski profil. Deweloperzy poświęcają ogromną ilość czasu i wysiłku na opracowanie takich narzędzi, jakie pozwalają osiągnąć znakomite wyniki. Problem polega na tym, że przy użyciu wielu narzędzi od różnych dostawców występuje trudność w wymianie informacji między programami, dane nie są zsynchronizowane i coś jest pomijane.

Naszą kompetencją jest "nauczenie" wszystkich systemów komunikowania się ze sobą. W takiej konfiguracji staje się możliwe, w przypadku każdego zadania, korzystanie z rozwiązania bez utraty cennych informacji i utrzymywania porządku w organizacji.

Wszystko w jednym jest złe!

Kiedy ktoś opracowuje platformę lub program, który obsługuję jednocześnie kilka zadań, szczegóły są nieuchronnie tracone i poświęcane są użyteczne funkcje na korzyść uniwersalności. Jako przykład możesz porównać specjalistę z szerokim i wąskim profilem. Specjalista o szerogim profilu na pewno będzie wiedział, co należy zrobić, jednak specjalista wąskiego profilu będzie wiedział, jak to zrobić. Tak samo jest z programami - jesteśmy przekonani, że dla każdego zadania istnieje odpowiedni program. Dzięki temu można zachować określone dane odseparowane od siebie i zsynchronizować ogólne dane tak, aby uzyskać ogólny obraz.

Synergia systemów podnosi jakość zadań

Przykłady integracji

CRM + POCZTA

Integracja poczty z systemem CRM jest jedną z najbardziej pożądanych funkcji. Taka integracja pozwoli zapomnieć o potrzebie korzystania z poczty e-mail, wszystkie wiadomości będą wysyłane na kartę klienta, a szablony wiadomości e-mail i automatyczne odpowiedzi skrócą czas odpowiedzi na wiadomość.

KSIĘGOWOŚĆ + CRM

Jeśli "nauczysz" dwa różne systemy komunikować się ze sobą (takie jak program księgowy i system CRM), możesz kontrolować opłacanie wszystkich rachunków, wystawiać faktury bezpośrednio z systemu CRM i zapomnieć o ręcznym wprowadzaniu płatności do różnych systemów. Ponadto synchronizacja kontaktów kontrahentów pozwoli zawsze mieć pod ręką świeże dane o kliencie.

TELEFONIA + WITRYNA

Czy wiesz, ilu klientów pochodzi z witryny? Umożliwiamy integrację telefoniczną z witryną. Będziesz otrzymywać połączenia jak dotychczas, a klienci nawet nie zauważą różnicy. Ale Ty będziesz wiedzieć, które połączenie jest z witryny a które pochodzi od obecnego klienta.

CZAT + CRM

Coraz więcej naszych klientów komunikuje się z klientami na czatach. Głównym problemem jest to, że rozmowa taka jest możliwa tylko w określonej aplikacji na komputerze lub telefonie. Dokonujemy integracji różnych czatów (np. Facebook lub Telegram) z systemami CRM, dzięki czemu umożliwiamy komunikację w różnych mediach społecznościowych.

WITRYNA + CRM

Co się dzieje, gdy ktoś zada pytanie na twojej witrynie? Najprawdopodobniej wiadomość trafi na pocztę. Pomożemy zintegrować formularze kontaktowe witryny z systemem CRM. Będziesz mógł wykorzystać wszystkie zalety systemu CRM, który już posiadasz, lub zamówić wdrożenie CRM u nas.

ERP + CRM

Jedna z najbardziej złożonych i często wymagających integracji. Przejmij status realizacji zlecenia, przekształć transakcję w zlecenie produkcyjne i przekaż swojemu działowi sprzedaży wszystkie niezbędne informacje z systemu ERP, aby zwiększyć obrót firmy i jej rentowność przy każdej transakcji.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.