Rozwiń możliwości

Zmiana CRM

Stwórz własny system CRM, w którym będziesz mógł śledzić ścieżkę kupującego od czasu rejestracji na stronie do zamówienia i wszystkiego co dzieje się w międzyczasie.
ZohoCRM umożliwia tworzenie całych systemów bez znajomości kodów. Cały interfejs to tylko "przeciągnij i upuść".
zohocrm customization-min

Formularze

Twórz indywidualne formularze do składania zamówień, dokumentów lub rejestracji każdego klienta.

Lokalizacje

Zmień wygląd systemu, jak chcesz. Możesz nawet dostosować wygląd indywidualnie dla każdego menedżera lub grupy pracowników.

Funkcje

Możesz dodać nawet te funkcje, których nie ma aktualnie w systemie. Wystarczy tylko skontaktować się z nami, a pomożemy ci zrealizować twój pomysł.
voronka

Zwiększ sprzedaż

ZARZĄDZANIE
LEJKIEM

Z pomocą zarządzania lejkami sprzedaży będziesz wiedzieć, na jakim etapie i z jakich powodów tracisz klientów.
LEADY

Przechwytuj, automatyzuj i konwertuj swoich potencjalnych klientów.

KONTAKTY

Śledź kontakty i przypomnij o sobie klientowi w odpowiednim czasie.

TRANSAKCJE

Prowadź swoje transakcje nie tracąc więcej pieniędzy nie znając przyczyny.

KLIENCI

Sprzedawaj więcej dzięki powtarzającym się lejkom.

ancient-2029708_640-min

Badź jak król

Wszystkie kanały
w jednym miejscu

Komunikuj się z klientami w czasie rzeczywistym na wszystkich kanałach z jednego miejsca. Rozmawiaj przez telefon, czat online, pocztę lub media społecznościowe. ZohoCRM łączy wszystko w jedną kartę klienta.

Poczta

Cała twoja poczta jest w jednym miejscu i jest powiązana z lejkiem sprzedaży. Odpowiadaj na wiadomości i buduj automatyzację. Nikt nie zostanie zapomniany.

Media społecznościowe

Zarządzaj swoimi wpisami w Google+, Facebooku i na Twitterze. Interakcja z odbiorcami i rejestrowanie przychodzących leadów w CRM.
Spraw, aby Twoi klienci byli częścią procesu sprzedaży. Za pomocą portalu korporacyjnego pozwól klientom uzyskać swobodę działania.

Telefon

Żadne połączenie nie zostanie przerwane i zawsze będziesz wiedział, kto dzwoni. ZohoCRM łączy się z telefonią IP, dzięki czemu będziesz mógł pozostać w kontakcie.

Chat online

Komunikuj się z klientami z witryny bezpośrednio w ZohoCRM i sprawdzaj kiedy chcesz historię korespondencji z każdym z kupujących.

Sygnały sprzedaży

Określ najlepszy czas na komunikację z klientem za pomocą sygnałów sprzedaży. Dowiedz się, kiedy klient odczytuje pocztę lub odwiedza witrynę.

Sztuczna inteligencja

Nazywa się Zia

Zia to sztuczna inteligencja zaprojektowana po to, aby pomóc sprzedawać więcej i mądrzej. Za pomocą uczenia maszynowego Zia potrafi przewidywać sprzedaż, analizować pocztę, dostosowywać pracę automatyzacji. A wszystko to z porażającą dokładnością.
zia

Skoncentruj się na najważniejszym

AUTOMATYZACJA SPRZEDAŻY

Procesy biznesowe

Za każdym razem, gdy menedżer kończy rozmowę lub wypełnia kartę klienta, wykonuje ręcznie wiele czynności. Wykorzystując procesy biznesowe, można to zautomatyzować.

Makra

Makra pozwalają jednym przyciskiem wykonać kilka operacji jednocześnie. Wyobraź sobie, że menedżer wykonuje połączenie, i dokładnie w tym momencie klient otrzymuje wiadomość z terminem spotkania.

Automatyczne przypisywanie

Gdy przepływ klientów jest duży, czasami trudno jest określić, z kim powiązać konkretnego klienta. Automatyczne przypisywania pozwalają łączyć klientów z menedżerami.
meeting-1453895_1280

Pożegnaj działanie w pojedynkę

PRACA
W ZESPOLE

Zoho CRM umożliwia monitorowanie w czasie rzeczywistym tego, co dzieje się w dziale sprzedaży. Możesz nie tylko napisać do kolegi, który jest w podróży służbowej, ale także sprawdzić, który z klientów powinien otrzymać powiadomienie w przypadku jego nieobecności. Nie martw się, że jesteś sam - teraz zespół podąża za każdym klientem!

Biblioteka

Pozwól menedżerom na dostęp do bazy dokumentów, aby zawsze mieli odpowiedni dokument we właściwym czasie.

Kalendarz

Zoho CRM ma wbudowany kalendarz, który synchronizuje się ze wszystkimi popularnymi serwisami. Nic nie przeoczysz.

Projekty

Oprócz modułu sprzedaży Zoho ma również wbudowaną funkcję zarządzania projektami. Jest to szczególnie przydatne, gdy masz złożony produkt.

Chat

Teraz nie musisz używać aplikacji innych firm do komunikacji. Zoho ma wbudowany czat. Porozmawiaj z klientami bezpośrednio z karty.

Geomodyfikacja

Utwórz w dziale sprzedaży zdrową konkurencję, korzystając z nagród wyświetlanych w pobliżu profilu.

Dzięki taśmie możesz wymieniać informacje ze wszystkimi współpracownikami jednocześnie, a dzięki @IMIĘ możesz wybrać kogoś konkretnego.

Tagi

Tagi mogą być publikowane niemal wszędzie. Kiedy nie ma sensu dodawać dodatkowego pola, wystarczy po prostu umieścić tag.

Działania

Najbardziej przyjemna rzecz dla tych, którzy pracują zdalnie. Teraz możesz organizować spotkania bezpośrednio z Zoho CRM z funkcją webinarów i ich nagrywania.

Wypróbuj już teraz!

Zarejestruj swoje konto i wypróbuj Zoho CRM za darmo przez 15 dni.