Adidas to marka, której nie trzeba nikomu przestawiać. Propozycje odzieży i dodatków z pogranicza casualu i subtelnej elegancji od lat cieszą się niezwykłym powodzeniem i popularnością. W dzisiejszym wpisie sprawdzisz, dlaczego ubrania Adidas są tak popularne i jak kształtowała się popularność marki.

Jak powstał międzynarodowy brand Adidas?

Adidas, a tak naprawdę Adidas AG to brand założony w Niemczech, 18 sierpnia 1949 roku. Bawarska marka figurowała początkowo jako fabryka rodzinna, założona przez braci Dasslerów – Adolfa i Rudolfa. Doświadczenie i dokładność w codziennej pracy sprawiły, że stali się monopolistami na rynku niemieckim (i międzynarodowym). Wkrótce po rozpoczęciu działalności, przygotowane przez nich obuwie posłużyło zawodnikom na olimpiadzie w Berlinie. Nieco później w ofercie pojawiły się również ubrania Adidas, a sama spółka braci podzieliła się na przedsiębiorstwa Adidas AG i Puma AG.

Wyjątkowe ubrania Adidas.

Ubrania Adidas: międzynarodowy fenomen

Niewątpliwie, najbardziej rozpoznawalnym elementem graficznym marki są trzy paski symbolizujące potrójne, skórzane wzmocnienia z przodu butów. Sygnowane tym znakiem ubrania Adidas to kolekcje zachwycające delikatnością materiałów i ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Niezależnie od rodzaju kolekcji i pory roku, na którą odzież została przystosowana, ubrania Adidas zapewniają doskonałą przewiewność, komfort noszenia – nie tylko podczas wysiłku fizycznego.

Oprócz ciekawych kolekcji odzieży firma zachwyca również bogactwem dodatków i, które, z pewnością zapewnią komfortową pracę i wysiłek fizyczny.