Do czego potrzebny jest system CRM?

Sprzedawaj więcej
niż twoi konkurenci

Wszyscy klienci zostaną zarejestrowani, a Twoi sprzedawcy będą pierwszymi, którzy skontaktują się z potencjalnym nabywcą. Żaden klient nie przepadnie i nikt nie pozostanie bez odpowiedzi.

Kontroluj lepiej
swoje wydatki

Będziesz świadomy kosztów pozyskania każdego klienta i będziesz w stanie uniknąć nieefektywnych kanałów sprzedaży. Co więcej, stanie się jasne, na jakim etapie firma traci klientów.

Nie ryzykuj swoją
bazą klientów

Dzięki systemowi CRM zmniejszasz ryzyko utraty bazy klientów. Gdy menedżer odejdzie, będziesz dokładnie wiedzieć, z którymi klientami pracował i przydzielać ich innym menedżerom.

Zamknij więcej ofert
w krótszym czasie

Przy prawidłowo skonfigurowanym systemie sprzedaży cykl sprzedaży zostanie odpowiednio skrócony. Będziesz mógł zamknąć więcej transakcji w tym samym czasie.

Indywidualne podejście
do każdego klienta

Dzięki automatyzacji każdy klient otrzyma indywidualne podejście, które wcześniej nie było możliwe.

Bądź na bieżąco

Przy pomocy nowoczesnych narzędzi będziesz wiedzieć o wszystkim, co dzieje się w twojej firmie i firmach Twoich klientów.

Nie trać klientów

Połączymy wszystkie kanały komunikacji z Twoimi klientami w jednym systemie zarządzania klientami i transakcjami. Poczta e-mail, komunikatory, a nawet numery telefonów. Wszystko będzie w jednym miejscu i będziesz mieć pełną kontrolę nad działem sprzedaży.

Dzięki CRM
wydajność wzrasta
10 razy*

* Porównanie wydajności pracy przeprowadzono w 15 firmach z różnych branż, przed i po wdrożeniu systemu CRM. Podano średni wynik. Badanie zostało przeprowadzone przez Force.com.

Dlaczego my?

Połączenie dwóch światów

Firmy IT opracowują świetne produkty, które zdają się być w stanie rozwiązać każdy problem. Jednak w rzeczywistości wszystko wygląda inaczej. Połączyliśmy co najlepsze z dwóch światów - specjalistów od sprzedaży i guru w branży IT. W procesie wspólnej współpracy wybraliśmy najlepsze oprogramowanie na świecie i nauczyliśmy się je stosować w sprzedaży.

amocrm-wb
salesforce-wb
bitrix24-wb
hubspot-wb

Ponad 150 firm

Jesteśmy partnerami ponad 150 firm technologicznych. Dzięki temu możemy znaleźć odpowiedni system CRM dla Twojej firmy.

Chief Sales Officer, M. Econ

Wladyslaw
Jablonski

Doświadczenie: Ponad 8 lat pracy w sektorze sprzedaży B2B i B2C. Zawodowo zajmuje się budowaniem dużych sieci dealerskich i zarządzaniem działami handlowymi. Zrealizował kilka znanych projektów w Polsce w dziedzinie e-commerce. Przez długi czas pracował z dużymi projektami budowlanymi.

Chief Executive Officer, MBA

Jeff
Tihonow

Doświadczenie: ponad 10 lat pracuje w sprzedaży, doradztwie, integracji i wsparciu systemu Salesforce oraz szkoleniach dla pracowników. Przez 3 lata pracował dla OuterSell, wiodącego partnera Salesforce w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Współpracował m.in. z Fortune 100, Gant i Armani Jeans.

Chief Technical Officer, MEng, Stenford

Maksim
Gladkov

Doświadczenie: Pracuje w IT już od jedenastu lat. Swój pierwszy kalkulator zaprogramował mając dziewięć lat. Teraz jest współwłaścicielem firmy w USA. Pracował z takimi firmami jak Baltcom, GoDaddy i MadMimi.

Jakość

Czasem jest bardzo ciężko powiedzieć „nie” dużemu klientowi. Jednak my nigdy nie podejmujemy się projektów, których nie jesteśmy pewni na 100%. Niezwykle ważne jest dla nas zapewnienie wysokiej jakości usług i tworzenie takiej wartości, za którą klienci z chęcią zapłacą.

Innowacje

Fanatyzm w pragnieniu opanowania nowych umiejętności. Przestaliśmy liczyć bezsenne noce spędzone przy komputerze. Wszystko to robi się w jednym celu – być o dwa kroki do przodu względem konkurencji oraz konkurencji naszych klientów. Poza tym jest to po prostu świetna zabawa.

Pragmatyzm

Bez względu na całą innowacyjność naszego myślenia, najważniejsze dla nas nadal jest wykorzystanie tylko sprawdzonych technologii i metod. Ich celem jest optymizacja kosztów, uproszczenie życia i obniżenie ryzyka, lecz w żadnym przypadku nie odwrotnie. Nowe nie zawsze jest lepsze od starego.